Kvällsrutiner..

Varit en ganska lugn dag här hemma...Teo åkte skolbuss hem idag då han har miniorerna på måndagar, ut ur bussen kom en riktigt glad kille som hade haft en riktigt bra dag i skolan, så skönt när allt funkar:) Mattias va iväg på massage i Skövde kl 13 så han tog med Telma hem från dagis på hemvägen.. under tiden här hemma hann jag och Teo med att pyssla i alfabetsboken ,städa/sanera Telmas rum, mata lilleman och laga mat:)

Nu sitter jag och tar det lite lugnt i soffan efter kvällsrutinerna, kvällsmat, duschat de stora barnen, borstat tänder och läst saga och nu e det nattade:) Lillgrodan borde vakna när som för lite mat, men man vet juh aldrig riktigt med honom, ibland tar han sig en lång tupplur bara sådär( jag hade uppskattat mer om han tog dom långa tupplurerna nattetid,men icke:)
Mitt stora hjärta är i garaget å fixar skodan, tror han e aningen rastlös nu när han varit hemma ett tag:)
Jag tycker dock att klockan kan bli 20.00 nu så jag kan kika på ensam mamma söker, har inte riktigt bestämt vad jag tycker om årets deltagare än men dom borde väl visa sina "rätta" jag snart:) Förstår dock inte hur man kan välja att dejta inför kameror men är väl tur att vissa vill det annars hade juh inte jag haft nått å kika på ikväll:)

Imorgon måste jag verkligen ta mig ut å gå, vill inte bli soffpotatis på heltid juh, men då magen drog i ihop sig så snabbt denna gång känns det tyvärr lite som jag blitt för bekväm och känner inte riktigt att jag verkligen måste röra mig även fast jag innerst inne vet att det är bra för hälsan att röra på sig...

Men ska försöka puscha mig med lite före och efter bilder.. Första bilden är magen nån dag innan Wilmer föddes och andra bilden är 5 dagar efter han e född..så finns allt en hel del att jobba på:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0