Ge mig ENERGI!!!

Hua mig sicken natt det varit, lilleman bestämde sig för att en gång i timmen är jag hungrig så då e det juh bara att gå upp och mata.. Så nu sitter jag här mer död än levande.. men lite kaffe ska nog få rätsida på denna dagen med... Teo hade med sig sin gitarr till skolan idag då han skulle ha konsert för sina klasskompisar, ska bli kul och höra hur det gått sen... Teo fick också sin första egna mobiltelefon igår, tror jag egentligen själv tycker att det är för tidigt, MEN han har tjatat om det länge och vi kör juh med "belöningssystem här hemma och hade han fått "glada gubbar" i ex antal dagar skulle mobiltelefonen va belöningen( trodde aldrig han skulle sköta sig så länge;) ) Men är superglad att han varit så duktig så tyckte ändå han var värd den.. det är en begagnad som min farmor hade innan, men det finns lite spel och en kamera på den och det är Teo nöjd med.. tanken är mest att den ska få agera väckarklocka om mornarna och att vi kan ställa olika larm för tex matdax, borstatänderna dags, åka till miniorernadags osv.. får se om det funkar...
jaha nu vakna lilleman igen så bara att fixa mat till han...får skriva mer sen...

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0