Då va det dags igen;)

Jahaja då va det dags igen, har inte bloggat på väldigt länge, men nu när man ska va hemma och va mammaledig känns det som man kan behöva lite att fördriva dagen med;)
Lilleman blir 2 veckor idag, helt otroligt! det har gått TVÅ hela veckor sen jag låg där och kved och trodde att han aldrig skulle komma ut,och nu är det som han alltid har varit med oss. Några rutiner finns ännu inte, utan dagen blir som den blir.. Teo och Telma har juh sina rutiner med skola och dagis och så, men lilleman har ännu inga riktiga rutiner, vilket inte gör mig speciellt mycket... Vad jag minns så va jag som en död zoombie första veckorna efter både Teo och Telma då man inte fått sova och man trodde man skulle avlida, men denna gång har jag inte alls ont av att gå upp på nätterna, mycket konstigt,men otroligt skönt:) Mattias erbjuder hela tiden att han kan gå upp och mata(om jag bara väcker honom) så jag får sova, men e jag redan vaken känns det rätt onödigt att köra upp honom men det lär jag väl få ångra när han börjar jobba igen och det inte längre finns ett val om nätterna utan att jag då måste;)
Ska försöka lägga upp förlossningsberättelsen oxå, men e lite ny på denna blogg sida så vet inte riktigt hur man gör men det är väl bara att prova sig fram:)



Telma och Wilmer för ett par dagar sen:)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0