WORDFEUD beroende..javisst..

Hur faan kan man bli beroende av ett jävla spel?? möjligt e det ii alla fall...förut titta man FB titt som tätt på mobilen men hinner man knappt med det längre för nu e det wordfeud för hele slanten...

Idag har det fällts ett träd här hemma för i veckan startas utbygget!!!Wihoo äntligen ska det sättas igång: Gud så jag längtar efter mer yta nu när vi är en till: Efter utbygget blir huset typ dubbelt så stort.. Teo och telma får varsitt nytt rum och sen blir det ett stort vardagsrum oxå:)
 
Jag har oxå  hämtat hem stortrollen från deras pappa och vi hann också hälsa på Maria med familj på hemvägen:) Men nu e stora trollen nattade och jag sitter med lilltrollet på axeln och datorn i knät, praktiskt att han fortfarande e så liten att det funkar så:) Men lär nog inte vara så länge till då han blivit ett riktigt matvrak:) ska bli kul att se på tisdag vad som hänt med längd och vikt:)

Har egentligen massa att skriva men tyvärr bestämmer Wilmer mina "lediga" stunder just nu och dom e inte långa;)

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0