sömnlösa nätter....

Ja här har det varit ganska dåligt med sömn de senaste nätterna, så va inte alls på humör imorses  men min kära sambo tog Wilmer så jag fick sova ien stund innan han skulle iväg och jobba och det va guld värt för sen vakna jag på mycket bättre humör:D
Då kidsen hade studiedag idag så tog jag med kidsen och My och Towe till Arenabadet, kidsen va mycket nöjda men jag blev måttligt irriterad på arenabadets "fasoner" först och främst fick jag betala trots att jag och Wilmer inte skulle bada utan bara va med som åskådare då Wilmer är för liten för å bada och han kan inte va själv på "land"... vi gick sedan till omkl rummet..ladda allt fika under vagnen tog av Wilmer kläder då det e super varmt där inne.. gick in och kidsen och mostrarna bada en bra stund..passera både en å två vakter och ingen sa nått efter nån timma kom en sur vakt och sa till att jag fick inte ha vagnen där inne minsann..nehe sa jag å vart står det eller hur ska jag kunna veta det? fick till svar att det inte stod nånstans men jag fick absolut inte ha den där...  Så det va bara att gå ut med Wilmer packa in allt fika å sånt i skåpet, klä på Wilmer, gå ut i bilen med vagnen och ta in han i bilbarnstolen... förklara sen i receptionen att den procedurern jag just fick göra är förbannat jobbig och det vore jätte bra om dom upplyser en om när man kommer in med vagn att den inte får vara med eller alternativt sätta upp en lapp.. men hon typ bara titta på mig som om jag vore knäpp.. hade jag inte haft My och Towe med att jag haft ytterligare två barn att klä på och av...tycker faktiskt att dom kan säga till om en sån sak innan.... Sen tycker jag att det finns alldeles för lite för barn i Teo och Telmas åldrar på äventyrsbadet...dom e för "stora" för plask poolen och för "små " för resten....så det sluta med att vi satt i gamla mellanbassängen... barnen va iof jätte nöjda ändå, men ni förstår säker min poäng...

Vi har även finbesök här i familjen, vi har fått låna Pers hund Nike och hon e helt underbar! Önska vi kunde få ha henne för evigt men vet att det inte e möjligt, men e i alla flal glad så länge vi får låna henne:) Hon e så underbar med kidsen:)

Nää nu har jag uppdaterat nog för idag:D

Natti Natti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0