Släkten är värst= Sant! (vår släkt i allafall)

Kanske är fel av mig att skriva ut allt här,men är så trött påt att jag skiter i vilket, och i stället för att gå bakom allas ryggar å snacka skit så säger jag vad jag tycker rätt ut här (måste väl i alla fall va lite ärligare) Men jo jag är så förbannat trött på min så kallade släkt... Allt ska vara så förbannat gulligull å underbart utåt, men så fort nån går ur rummet så huggs det i ryggen...varför? detta är just anledningen till att jag inte dyker upp på "familje/släktmiddagar" för jag vet att jag inte pallar att hålla käften... Å ska det inte knivstickas i ryggen ska det tävlas om vem som är "lyckligast" utåt..å de som påstår sig vara lyckligast är de som sitter som de största psykvraken när ingen ser.... ja ni hör juh själva hur patetiskt allt låter..
Grrr och trots att jag hållt mig ur släkten i ca 2 års tid så snackas det ändå skit av personer som "tillkommit" och inte ens känner mig... HErregud!! -Ska ni åka ut till det mögelhuset(vet i faan va denna människan får det uttrycket ifrån)? får mina systrar höra när de ska åka från den senaste "släktmiddag" till mig av en person som inte ens varit i vårat hus när vi bor här, vilken får mig att förstå att han måste höra ganska mycket skit från nån annan som "känner" mig eller va faan får man nått sånt ifrån annars?
Lojalitet är något vi totalt saknar i familjen fick jag snabbt bli varse om under den jobbigaste perioden i mitt liv. När jag genomgick en fruktansvärd vårdnastvist med mina stora kids pappa blev han bjuden på middag och skvaller hos sånna jag trodde stod nära mig, men när man sen fick höra av kidsens pappa vad dessa människor prata om med honom ang mig förstår jag inte varför jag trott att dem stått mig nära...
ÅÅÅ att vara lycklig för nån annans skull det finns definitivt inte på kartan...Det ska "les" och det ska "låtsas" det är vad min så kallade släkt/familj är bäst på...åå det e dom så inihelvetes bra på så att det borde nästan delas ut pris för det:) Nu har jag som sagt inte umgåts med desssa på över 2 år och det äre väl det som gör mig pisst of att trots jag inte stört nån så ska det ändå kastas skit bakom min rygg..WHY?? va är det i mitt liv som stör er så? Vad gör jag för att reta upp er att snacka all skit?? Kommer iof aldrig få ett ärligt svar på de frågorna å nu har jag garanterat gett alla nått att snacka skit kring/om men det gör mig inget, jag e så van:)

Jisses så skönt det va att skriva av sig idag:) Nu ska jag ner och väcka min stora prins och göra honom klar för skolan:D Älskar BTW höstmornarna när det är mörkt som natten och man får tända ljus å ha det gött:)

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Monica

Avundsjuka!.....kan det vara

2011-10-18 @ 12:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0