Så stolt!!!

Kom nyss hem med min stora prins i från tandläkaren. Han va sååå duktig!! Han lagade ett hål UTAN bedövning och gnällde inte en enda gång. Jag är så himla stolt. Jag själv lider nämligen av tandläkarskräck och har inte ens plastat en tand utan att vara nedsövd, så jag tycker Teo är hur cool som helst som fixar det så bra:D
Lovade honom då att åka förbi leksaksaffären på vägen hem, vilket vi gjorde och han plocka med sig vad han ville ha:D Men han är så söt då han säger, mamma vi måste köpa med nått till Telma oxå annars blir hon ledsen, så han väljer ut en present till henne oxå:D Känns som man lyckas lite med sin uppfostran av kidsen i alla fall:D
Nu blir det soffan mellan stora kidsen innan det e dax för kvällsrutiner:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0