Halleluleah...

Onsdag hele dan då..tur att det är kväll och att man snart får "sova" jag är nämligen helt död... Knorras har nämligen haft lite jobbiga dygn senaste dagarna och testar mitt psyke så gott han kan:D Tur man e "veteranmorsa" och vet att sånna här perioder e övergående och man kan trösta sig med att det går över:)
Idag har Eva varit här och varit social med mig under dagen, underbara människa va jag e glad att jag har dig!

Telma har haft kyrkansbarntimmar på eftermiddagen så jag och Teo fick lite kvalitetstid då, så vi pyssla i alfabetsboken och jisses så duktig han börjar bli, han tröttna iof på den rätt snabbt så då blev det popcorn(japp jag gav mitt barn popcorn mitt i veckan så nu har ni präktmorsor nått att prata om) & film i soffan:D En alldeles lagom sysselsättning kände jag:)
Sen hämta vi Telma som hade gjort ett jätte fint halsband till mig:) Kvällen bestod sen av badning av kidsen kvällsmat och läggning. Finns det nått underbarare än när man lägger kidsen och pussar dem godnatt och säger att man älskar dem och man får tillbaka; mamma du e bäst,jag älskar massor med! Finns inget som värmer så mycket som det!
Nu sitter jag och bloggar och kikar på bonde söker fru, sen man fick bärbar dator eller iponen så kollar man aldrig "bara" på tvn utan jag måste även fippla med datorn eller mobilen samtidigt...
Känner dock att inget av det blir helhjärtat...skriver lite, kikar lite tv, och skriver lite igen:D Så lägger nog ner skrivandet lite och ser om jag har mer insperation att blogga imorn... BTW ska till GBG på fredag till lördag nån som har bra shoppingtips där?? Blir juh lätt att man tar sin "vanliga" runda där så vore kul om nån har tips på några nya butiker att besöka:))


Over and Out:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0