Fotomodell

Ja jag har allt en liten fotomodell här hemma vid namn prinsessan Telma:) Sitter och tittar på henne nu när hon står och poserar i olika poser framför spegeln och tar "egobilder" med kameran:) Hon e allt för härlig!(hade det gått snabbare att laddda upp skulle jag lägga upp bilderna direkt men tar typ 20 min för en bild och den tiden har jag inte nu) Trodde inte sånt börja så tidigt men JO hon kan hon:) Samtidigt som hon är så "flickig" man bara kan va så älskar hon att göra "pojkiga" saker.. Hon tar gärna på sig klackskor och prinsessklänning och går ut i garaget och hjälper Mattias att meka..vilka kontraster:) Undrar vad det ska bli av henne när hon blir stor??:))
Teo kom upp med hjälp av sin väckarklocka idag, så skönt när han gör det för då är han på mycket bättre humör när han kommer upp än när jag väcker honom, då han fått mina gener där så gillar han inte att bli väckt på morgonen:) Kan fortfarande inte fatta att han blivit så stor att han går i skolan, min lilla plutt juh!!
Sitter här och inväntar att lilleman ska vakna och äta lite, och vid 9.30 ska vi göra premiär på stor & liten i Rannsberg, Telma stortrivs juh på Kyrkans barntimmar (som är på samma ställe) så hon ser så fram emot att vi ska dit, ska även bli kul och se vad det finns för andra mammor och barn här i trakta:D  Ska passa på att spåna runt lite vad det finns för mer aktiviteter för Teo och Telma här omkring.. har tänkt att de ska få börja gympa och ev ridskola:)

Nää nu ska jag ringa och skälla ut Telia.. dom skicka en räkning för 3 dagar då jag låg inne som skulle gå på 670 kr...min mobilräkning för en månad e inte ens så hög! Så jag undrar va faan dom har för taxa i så fall om den räkningen skulle stämma...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0